Sorg

Sorg är aldrig någonting som ger en bra känsla, men den ska tydligen vara behövlig. Att gråta är bra, man ska aldrig hålla inne tårarna  ! 😭Jag har svårt att gråta tycker inte om känslan av att inte ha kontroll ... Det är ett av mina mindre bra egenskaper - att stänga inne allt, men vet ni vad !? Jag försöker ändra på det och jag försöker att tänka annorlunda och att det är bra att gråta och att tillslut kommer även jag att få känna känslan av lättnad som ska komma efteråt. Jag har inte kommit till den lättnande känslan ännu utan endast huvudvärk och dimmig hjärna och spända muskler 😔
 
Den här heljen har det varit mycket sorg och otroligt mycket känslor som svajjat. 
 
I fredas så tog vi farväl av en underbar människa som jag lärt känna under några år. Hon hade hittat kärleken i min bästa väns pappa och kommit in och satt många fler hjärtan i brand med sina raka och kloka ord och rekommendationer och tips. Såg alltid fram emot våra träffar 💕 Att hon nu är en ängel och får vaka över oss är inte helt rättvist, inte ännu, hon blev endast 54 år gammal och hade mer kvar att ge. Denna kamp vann Cancern och ni ska bara vet att jag hatar denna CANCER
 
Nu för tiden säger man inte OM man får cancer utan ; NÄR man får cancer ?! 
Det skrämmer mig en hel del faktiskt ....😳
 
 
 
 
Det var otroligt fint och många fina själar som kom för att få säga adjö 💔
 
Det värker i mitt hjärta att du inte finns med oss längre och att jag aldrig mer ska få prata och kramas med dig ! Du är så saknad 💟